Vi ønsker å gjøre deg fornøyd når du handler hos oss. For oss er dette utrolig viktig, og derfor er vi alltid ute etter å forbedre oss. Dersom du ønsker å returnere produktet du har bestilt fra oss, setter vi stor pris på om du sier hvorfor du vil returnere det. Under finner du all info du trenger for å utføre en retur hos oss.
- KEEPIT NORDIC
Retur / Angre kjøp
Målet vårt er at du skal bli fornøyd med produktene du kjøper hos oss. Vi tilbyr en 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen. Hvis du ønsker å returnere noe, vennligst følg returinstruksjonene våre. Produktene skal returneres godt innpakket og i original emballasjen i ubrukt og salgbar stand.
For å utføre en retur gjør du følgende
- Pakk varen(e) forsvarlig i sin originale emballasje.
- Fest returetiketten som fulgte med på pakken.
- Lever pakken på postkontor eller post i butikk.
- Pakken kan spores fra den skannes på innleveringsstedet.
Retur dersom du bor i Harstad:
Send oss en mail på kundeservice@keepitnordic.no dersom du ønsker å returnere varen(e) dine. Husk at du må informere oss om innen 14 dager fra du mottok varen(e).
Reklamasjon
Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Det samme gjelder hvis du oppdager at et produkt har blitt ødelagt gjennom transport eller hvis du oppdager andre avvik i leveringen, f.eks. at antall produkter er feil eller produkt modellen avviker fra bestillingen din. For å melde en reklamasjon sender du mail med ordrenummer/kvittering samt bilde av reklamasjonen på mail til kundeservice@keepitnordic.no slik at vi får sett på saken. Vi dekker selvfølgelig returkostnadene ved reklamasjoner.
Spørsmål?
Vennligst ta kontakt med kundeservice på kundeservice@keepitnordic.no
Returadresse
Keepit Nordic AS
Kattebakken 14
9411 Harstad